Știm cât de mult aștepți Black Friday pentru a-ți face toate achizițiile planificate peste an, de aceea vrem să te anunțăm că eMAG a anunțat oficial data când va începe Black Friday 2019, astfel încât tu să fii pregătit pentru marea deschidere și să prinzi cele mai tari oferte înainte să ți-o ia alții înainte.
Când e Black Friday la eMAG
Ei bine, pe 15 Noiembrie, în weekendul liber dintre tururile de alegeri, eMAG a anunțat că vor deschide oficial Black Friday. O dată aleasă deloc întâmplător, ci foarte strategic, astfel încât românii să aibă timpul necesar pentru cumpărături, să nu fie ocupați cu alte evenimente. De asemenea, data de 15 Noiembrie este cu două săptămâni înainte de vacanța de 1 Decembrie, pentru ca minivacanța de 1 Decembrie să nu distragă atenția iubitorilor de cumpărături.
Black Friday la nivel internațional are loc pe 29 Noiembrie, însă eMAG, cel care a și introdus de fapt această sărbătoare a cumpărăturilor în România pentru prima dată în 2011, a decis să țină Black Friday cu o săptămână înainte, iar de anul acesta… cu două săptămâni înainte. Un lucru extrem de binevenit pentru cei care se hotărăsc mai greu să achiziționeze ceva sau pentru cei care nu sunt destul de rapizi să prindă primii marele oferte.
Ce a oferit eMAG de Black Friday 2018
Anul trecut, eMAG a inclus în promoție peste 3 000 000 de produse, cărora li s-au adăugat oferte speciale de la 6 100 de parteneri din Marketplace. Printre acestea s-au numărat bilete de avion și la festivaluri, pachete turistice, servicii de înfrumusețare, ceasuri de lux sau metale prețioase.
Dacă te întrebi ce cumpără cel mai mult românii (poate ai nevoie de inspirație) îți spunem că în topul vânzărilor au intrat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, dar și produsele IT, pentru casă și bricolaj, articole fashion și de îngrijire personală.
Fiind apropiat sezonului de iarnă, românii s-au pregătit din timp și au cumpărat în număr considerabil și produse de sezon: mașini și sute de mii de anvelope de iarnă, freze de zăpadă, aeroterme, instalații de brad și jucării.
Concret, în 2018, eMAG a avut 9,5 milioane de vizite concretizate în 227 ani, 341 zile, 16 ore petrecute de clienți pe site-ul eMAG. Doar în primele cinci secunde numărul de comenzi a fost de 21.170.
Ce și-a propus eMAG de Black Friday 2019
Ce obiective și-au propus eMAG pentru 2019, având în vedere recordurile din 2018 și prelungirea perioadei de Black Friday de la o săptămână la 2 săptămâni? Nici nu mai trebuie să ne întrebăm, trebuie doar să ne lăsăm surprinși.
Nu uita, începând cu data de 15 Noiembrie 2019 intră pe emag.ro și pregătește-te de cumpărături, multe și la super oferte, că doar trebuie să profităm la maximum.
Spor să ai, noroc și inspirație!