Vezi mai bine reducerile de Black Friday cu ochelarii Ray-Ban
Ochelarii au devenit în ultima vreme un accesoriu de neînlocuit. Femeile și bărbații în egală măsură au ajuns să poarte ochelarii nu doar ca pe un obiect care să îi ajute să se ferească de soare, ci ca pe o adevărată bijuterie. Iar unul dintre brandurile cele mai cunoscute de ochelari este Ray-Ban, un nume cu rezonanță puternică în această piață, cu o experiență de peste opt decenii pe piața mondială. Dacă vrei să îți schimbi look-ul cu un detaliu „la vedere”, atunci alege ochelarii Ray-Ban, acum la reducere cu ocazia campaniei de Black Friday. Nu uita să vizitezi magazinele partenere care îți oferă ochelari de vedere sau ochelari de soare originali Ray-Ban.
Ray-Ban, inițial ochelari pentru aviatori
Istoria Ray-Ban începe în urmă cu peste opt decenii, atunci când producătorul decide să fabrice ochelari de soare destinați piloților de avioane. În timp ce tehnologia de fabricare a avioanelor era tot mai avansată, iar viteza și condițiile de zbor se îmbunătățeau, piloții se plângeau că razele puternice ale soarelui le provocau dureri de cap și le scădeau mult vizibilitatea. Așa s-a născut prima serie de ochelari cu formă rotundă destinată aviatorilor, care a fost făcută celebră în special de generalul Douglas MacArthur, care era aproape nedespărțit de ochelarii săi de soare Ray-Ban. La scurt timp, a fost lansată o linie și pentru publicul larg, fermecat deja de modelul purtat de soldați. În timp popularitatea produselor a crescut mult, la fel și materiale din care se produceau și modelele.
Ochelarii Ray-Ban promovați de marile vedete
Avântul nemaipomenit luat de brandul Ray-Ban a fost asigurat și de ideile de promovarea aparte pe care producătorul le-a adoptat. Iar specialiștii au intuit foarte bine forța pe care fashion-icon-urile de la Hollywood le au asupra consumatorilor, așa că s-au orientat către vedete de cinema și nu numai ca să le poarte. Astfel, Audrey Hepburn sau James Dean devin doi dintre ambasadorii acestui brand. După apariția în „Mic dejun la Tiffany” (1961), Audrey Hepburn face din ochelarii Ray-Ban unul dintre modelele cele mai apreciate la nivel mondial. La fel de mult au contat aparițiile cu acest accesoriu în diverse ipostaze a lui Tom Cruise sau a lui Michael Jackson.
Ochelarii de vedere și ochelarii pentru copii
Dacă Ray-Ban este foarte cunoscut ca și brand pentru ochelarii de soare pe care i-a lansat, nu trebuie uitat că producătorul are spre vânzare și modele pentru copii, precum și ochelari de vedere. Ray-Ban Junior se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani și își dorește să ofere protecție maximă pentru ochii copiilor. Ochelarii de vedere au rame în diverse culori și forme, din materiale de cea mai bună calitate. Ramele au forme versatile și sunt atât pentru bărbați, cât și pentru femei.
Intră online pe magazinele care vând ochelari originali și cumpără o pereche de Ray-Ban. Acum cu reducere de Black Friday.